Zamieszczone przez georgg
Problem z sondą lambda - chyba :(
Zwiń
X
-
Problem z sondą lambda - chyba
Witam.
Dziś zapaliła mi się kontrolka "Check Engine"
Po podpięciu VCDS wyskoczyło:
2 Faults Found:
18670-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P2238-000-Pump Current Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2656/min
Bin. Bits: 00100000
Lambda Factor: 0.680
(no units): 0.99
Resistance: 0,07 kOhm
Load: 33.7%
16514-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P0130-000-Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Mass Air/Rev.: 316.1 mg/str
Voltage: 1.780V
Hex value: 0x0000
Voltage: 0.440V
Resistance: 0.07 kOhm
Po wykasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów ponowne podpięcie i znowu wyskakuje:
2 Faults Found:
18671-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P2239-000-Pump Current Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Bin. Bits: 00001000
Lambda Factor: 0.056
(no units): 0.98
Resistance: 0,07 kOhm
Load: 89.4%
16514-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P0130-000-Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Mass Air/Rev.: 316.1 mg/str
Voltage: 1.780V
Hex value: 0x0000
Voltage: 0.440V
Resistance: 0.07 kOhm
I na koniec dziwny błąd na szynie CAN
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation
011 - Open Circuit - Intermittent
Freze frame:
Fault status: 00101011
Fault priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 99
Mileage: 17189 km
Time Indication: 0
Date: 2103.14.00
Time: 15:39:45
błąd 00469 po wykasowaniu nie pojawił się już
Błędy pozostałe po wykasowaniu i przejechaniu odcinka wracają z powrotem.
Silnik 1.6 benzyna + lpg
Pomocy
-
-
Re: Problem z sondą lambda - chyba
Zamieszczone przez ww991Witam.
Dziś zapaliła mi się kontrolka "Check Engine"
Po podpięciu VCDS wyskoczyło:
2 Faults Found:
18670-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P2238-000-Pump Current Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2656/min
Bin. Bits: 00100000
Lambda Factor: 0.680
(no units): 0.99
Resistance: 0,07 kOhm
Load: 33.7%
16514-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P0130-000-Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Mass Air/Rev.: 316.1 mg/str
Voltage: 1.780V
Hex value: 0x0000
Voltage: 0.440V
Resistance: 0.07 kOhm
Po wykasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów ponowne podpięcie i znowu wyskakuje:
2 Faults Found:
18671-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P2239-000-Pump Current Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Bin. Bits: 00001000
Lambda Factor: 0.056
(no units): 0.98
Resistance: 0,07 kOhm
Load: 89.4%
16514-Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P0130-000-Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2592/min
Mass Air/Rev.: 316.1 mg/str
Voltage: 1.780V
Hex value: 0x0000
Voltage: 0.440V
Resistance: 0.07 kOhm
I na koniec dziwny błąd na szynie CAN
00469 - Infotainment Databus in Single Wire Operation
011 - Open Circuit - Intermittent
Freze frame:
Fault status: 00101011
Fault priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 99
Mileage: 17189 km
Time Indication: 0
Date: 2103.14.00
Time: 15:39:45
błąd 00469 po wykasowaniu nie pojawił się już
Błędy pozostałe po wykasowaniu i przejechaniu odcinka wracają z powrotem.
Silnik 1.6 benzyna + lpg
Pomocy
Brak ciaglosci obwodu pierwszej sondy lambda.
1. Proponuje przeczyscic i zakonserwowac wtyczke
2. nalezy rowniez zdiagnozować przewód sondy na okoliczność pęknięć, pogryzien przez np wiecznie nienasycone kuny
Czy check engine nie występuje czasem jeski czesto hamujesz silnikiem?
Komentarz
-
-
Akurat ten silnik ma niesamowitą tolerancje na LPG.Zamieszczone przez ww991Niestety ale zakończyło się na wymianie sondy...
Ale dzięki za pomoc
Ps. jest na gazie, jak na razie wszystko ok ale jakoś nadal nie mam przekonania do LPG :/
dobre filtry, LPG regenerator do butli przed wymiana filtrow gazu, "czyste" stacje, dobry olej z 502.00 co ok 12kkm i gaz staje sie natywnym paliwem.
Ja jestem tak zadowolony z LPG ze nie chce do zadnego serwisu jechac by nic skorygowali in minus :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Faktycznie mam takie spostrzeżenia z floty. Ale zawsze przynajmniej wizualnie byly czyste poza jednym przypadkiem gdzie kierowca postanowil do kazdego tankowania dodawać dodatek do paliwa czyszczące wtryskiwacze. :szeroki_usmiechZamieszczone przez Wolga85Ale i tak z racji wyższej temperatury spalin na LPG sonda żyje krócej. Szczególnie jak ktoś jeździ długie trasy po autostradach.
Komentarz
-
Komentarz